Sunday, October 23, 2011

HERO baru :)


Nk kenal kan dekat ampaa semua pasaii dua Abang Long nihh , Haishhh ! depa baek kodd dgn EC , sumpa baekk . Ada dua , then ? masing masing berdiri dgn perangai yg berbeza . Meh nk introduce dgn ampaa sorang sorangg okayy , EC bahasakan diri EC sebagaii aku yeaa dlm entri kalii nihh . Baru feel sikit nk type , hahahaha :)


Aku dengan dea dah mcm adik dgn abg .
aku suka cara dea sebab ,
dea selalu share masalah dea dgn aku .
membuatkan aku rasa mcm dea memangg trust aku gilagila lahh ,
merupakan adik kepada kaka angkat aku .
Kaka dea ? tapayahh tanya lahh deyy ,
sumpaa comel ++ segakk .
Jeless punggung tengok kaka dea .
Kami sebaya lahh^^
Aku panggil dea Achik , dea panggil aku Zati .
Aku sayangg dea okayy !


Nih pulakk jiran sebelahh aku .
Nama dea WAFIYY :)
Budakk nihh ? MasyaAllah ,
Nakaii nak mampuihhh .
Suka nyakat aku dalam fesbukk ,
Dekat sekolah tegoq aku baek jea enn ?
Macam budak lindungan kaabah lahh . 
Aku suka semua foto dea , 
well , memangg tak dinafikan yg dea nihh pandai posee , 
kembang kembang lah hg GENDUT !
Aku respect dea sebagaii kawan aku^^



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)