Friday, October 21, 2011

Hang kan kuat ^^


Okayy EC nk story pasal seorang budakk nihh .
Act , EC tak rapat sgt dgn dea sebelum nihh .
Semenjak semenjak nih jea kami jadi rapat .
Dea selalu belanja EC karaoke .
Memangg tak bekira arhh budak nih .
Just kesian dgn dea sebab nasib dea mcm nasib EC jugakk .
Maybe cuma TUAH menyebelahi EC dan bukan dea .


Nih haa budakk sengal uhh ! 
suka suki dea kasi nama aku MUHD NUR CHIBI .
Aku kasi nama dea Nur Syahlijah , haha .
Aku panggil dea SHAH , budakk kelas seberang .
Dude ! aku tau hg kuat ! 
Fitnah takkn berenti wehh , 
tiap tiap hari mesti ada jea org yg tak puas hati dgn kita .
Baik baik jea kat tempat org yea ?
Hang kan kuat ^^
Aku sygs hg bongok !
Take care babe !




Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)