Monday, October 24, 2011

Awak seorang sajaa !


Awak awakk ! setiap saat saya fikirkan awak !
Sebagaiii bukti^^
Tiap tiap hari saya akan jadi mcm nihh 

|
|
|
V


Bila dah bukak FACEBOOK , 
sumpaa jeles tengok gambaa kapel lain ,
saya harap sgt yg kita akan ada romantic date mcm nih suatu hari nanti :)

|
|
|
V


Bila tengok gamba mcm nihh ,
selalu lahh berangan yang , 
rasa mcm saya dengan awak jea dlm gamba nihh :)

|
|
|
V


Then ,
hope sgt one dayy .
Kita dapat jadi HAPPY FAMILI mcm nihh^^

|
|
|
V


SETIAP MASA ingat awakk !
ini dh cukup membuktikan yg awak bermakna sgt sgt dalam hidup saya .
erghhh ! motif entri kali nihh ?
khas untuk awak sebab saya RINDU kan awak sgt sgt !



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)