Saturday, October 22, 2011

Awak buad saya menyesal kenal awak -,-



Dulu ? kau banyak nk jaga hati aku .
Sekarang ? kau buat hati aku mcm sampah .
Dulu ? kau respect aku as GF kau .
Sekarang ? kau rasa dah geli dgn gelaran GF .
Dulu ? kau manis jea cakap sygs aku bagaii .
Sekarang ? kau hina aku mcm org bodohh .

Senang citaa , kau dah tak sayangg aku kan ? kau nak aku jea nampak baik kau , then kau jea nampak segala silap aku . Walaupun , benda aku tak sengaja . Mana pegi kau yg dulu bagang ? Aku rindu kau yg dulu ! shit ! kau memangg sengaja buad supaya hanya kau dlm fikiran aku kan ? Sumpaa lepas nih aku dah tak carik kau . Guyss lupakan gadget Encik CINTA tuhh , dea dh tak wujud dlm hidup aku sekarangg . Seriuslyy , kalau diberi peluang , aku taknak kenal kau bodoh ! sebab aku taknak semua nih jadi dekat aku . SHIT !

sumpaa menyesal sapa diri kau dulu :(
sumpaa sedih bila kau buad aku mcm nihh -,-
sumpaa ! takkan carik kau =.=



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)