Friday, September 9, 2011

TAKE CARE YEA SAYANG :)


Maybe last post lhaa , pasnie , kompem arhh lagi jarang jarang post kan . Dah ha sebelum nih pun jarang ber-belogging en ? HEHE . tape . Cakap cakap dan cakap lagi . EC sedih sebab Mr. Jantung Hati EC dh nk pegi PENANG [ island ] nk keja sana . Kira mcm menetap dekat sana sekali lhaa . Urghh ! benci bila keadaan mcm nihh !walau mcm mana pun dea dh pun letakkan beberapa janjie bagi menyedapkan hati EC . Nih janjie janjie dea dekat EC .

- Janji keja elok elok .
- janjie ta pandang perempuan lain .
- janjie akn selalu ingat EC .
- janjie tak akn tinggalkan EC .

ALHAMDULLILAH , skrang EC bahagia sgt sgt . Bahagia sgt sgt . Cukup super saver dgn dea pun dh mampu bt EC gelak , senyum . Ya Allah , pendek kata aku sygs dea sgt sgt lha ! paling aku suka MANJA MANJA dea . Sumpaa ! dea punya MANJA hanya NURUL IZZATI sahaja yg dpt rasa :) awak awak ? Nih yg saya nak dari awk .

- Hati awak dalam hati saya .
- awak lha LELAKI pertama yg saya pegi MINANG.
- cinta dan diri awak hak milik saya seorang saja !
- PROMISE jgn tinggal saya :)

[ p/s saya buat semua nihh sebab saya terlalu sayangkan awak , terlaaaaaaaalu sayangkan awak , JANJI AWAK YG TERAKHIR DLM HIDUP SAYA ]



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)