Thursday, September 29, 2011

MEMANG NASIB SELALU DIBAWAH :(


Sekarang bertempat di SUNGAI PETANI , KEDAH . Pukul 12.35tgh malam . HAHAHA . Tgh duduk duduk online tambah tambah dgn mengedikss dekat CC area area SP , EC pun tatau apa nama area CC nihh . Main dtg online saja . Sambil sambil ditemani oleh YULETTA YUCHA sygs dengan jejaka jejaka tampan . HAHAHA . Soffiie [ YUCHA BF ] adek Meon , Sapok lagi bebudak lain yg EC ta pa nk pasti lha kan . Soo ? minggu nih memang perit lha .

FIRST ---> Sial anak bapakk ! EC ada gila bapakk masalah besar dekat hostel .
Second ---> Daripada msalah HOSTEL turun kea masalah PUTUS kawan .

Seriusly , TERUS TERANG ! EC memang kalau bab kengkwn nihh , mmang touching gila gila . Soo ? segala kekasaran tolak tepi lha kan BODOH ! EC memang emosi gila semenjak dua tiga empat menjak nihh . Asal semua nihh jadikk pun tataw lha wehh . Rasa MATI lagii baguss kodd ? Asal lhaa ada jea makhluk yg ta puas hati dgn AKU . SHIT ! kalau rasa aku terokk tuh , teross terang , sama sama puas hati kan ? soo ? LANTAK lhaa ! nk ribut kea ? nk TAUFAN kea ? kesah pulakk aku ? Jgn harap lha aku nk biar and tinggal kngkwn aku mcm orang bodoh . Dh lha fon SONY hilang , nokia CABUK kena rampas , SIM hilang . Semua bnda hilang . Wehh ? pundek lha bongokk ! Sekarang aku tanak fikir apa apa . JUST nak fikir nk buang segala bebanan nihh . Tengss SOFFIE belanja aku CC :)



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)