Thursday, August 18, 2011

Warkah terakhir buad A M E R:(


Azmirun bin Isa

awak ? saya mintak maaf if sepanjang kita bersama , saya ta dapat nk bahagiakan awak , saya ta dpt nk buad awak sentiasa tersenyum . Saya mngaku saya ta sesempurna kekasih kekasih awak yg dulu , ta sesempurna wanita idaman yg awak idamkan . Saya hanya lha diri saya . Seorang perempuan yg serba kekurangan . Soo ? ini warkah last , bermaksud ? kisah awak yg terakhir dlm belogg saya nihh . If kalau ada terbaca semua nihh . Saya harap awak maafkan saya . Saya tahu yg awak dh tahu kenapa sya buad semua nihh kan ? bnyk lagi yg terbaikk utk awak . Ramai lagi yg menanti awak , dan ramai lagi yg mampu bahagiakan awak lebih daripada saya . Dengan ini , tamat episod cita kita :(




Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)