Saturday, August 27, 2011

SAMA SAMA KITA KIRA :)


Berhabuk berhabuk , berdaki dh belogg aku nihh . Asl lama sgt aku mnghilangkan diri pun tatau lhaa . Tepuk tepuk sikit belogg nih supaya hilang segala debu debu yang ada . Haa ! baru selesa nk bercerita kan . WINK WINK !

Baca tittle kat atas . Then ? Kira apa wehh ? kira apa ? HAHAHAHAHA , suda tentu lha kira hari yang betul betul kita RAYA . Time time sekarang nihh lhaa org sibuk tgok DRAMA DRAMA RAYA , buad kueh RAYA , pasang langsir RAYA . Pendek kata semua pasaii RAYA lhaa ada . Semalam semalam lha , HAHAHA , lawak betoii . Nak tahu ? baca kat bawah nihh .


Semua berlaku secara kebetulan . HAPPY FAMILI . Abg aku sendiri pun LIKE post aku nihh . TERKEJT BEROKK ! Kuang kuang ! Haa ! Tadi tadii kan , EC pegi beli baju RAYA dekat Pacific campur dengan Mega Mall , PRAI . Serr ! jalan , ta payah tanya lha en ? sesak bagaii . Dlm Mall pulakk orang mcm nihh haa ! aku tngok dh mcm sarang semut , mcm semut jea yang shopping . Aku beli apa ? Aku beli macam macam . Buad cara mcm guna duet aku lha en ? sampai mak aku membebel arhh . Aku saja pun dh habess nak dekat *00 lebihh . Soo ? Whatthehello !? Normal lha nama pun ORANG PEREMPUAN .

Time time RAYA nihh pun banyak jugakk lhaa MUSLIM yg terkorban , ta kira umur . Terkorban sebab KEMALANGAN , terkorban sebab maen mercun . HUIHHH ! Alhamdullilah , keluarga EC semua dlm keadaan sempurna . Bersyukur sgt sgt sebab dpt sambut dlm suasana yg simple dan sempurna . Sekarang en famili EC dh cukup bilangan , iaitu :-
- ABAH -
- MAK -
- KAKAK -
- ABANG - 
- SAYA -

Awww~ hepi sgt sgt . Tadii pun FIRST TIME dpt berbuka dgn bilangan ahli keluarga yg cukup . Alhamdullilah lagi sekali , kami diberi peluang lagikk utk berkumpul bersua muka . Harap harap benda nihh akan berterusan selamanyaa . AMIN :) Apa mcm dgn semua ? HARAP HARAP mcm nihh lha jugakk hendaknye . AMIN lagii :D



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)