Saturday, August 6, 2011

Miss T H E M -.-


Tadii tadii . Masa EC dok on fesbuk lha kan ? EC terbukak fesbuk besties lama EC . Ouhh Siti Nabilah bt Hambali nama dea . Tobat ! aku rindu hg gilak gilakk ! Rindu gelakk hg yg ta mcm pompuan tuhh . Rindu suara hg yg rockk tuhh ! Bila bole meet ? dh nk dekat 3 tahun bhaii kita ta meet . Cerita pasaii dea nihh . Sekarang makin cute . Sumpa comeii ! dulu rajin jugakk lha dok chat dgn dea . Skrang nihh ? bila dh pndah sekola lain . Stay jauhh . Harem lama ta tegoqq . Nk nanges wehh bila tingat sweet moment kita masa darjah 6 dulu . Beb ! rindu hg , nk gosip gosip dgn hg . Gamba dea time bila tatao , copy dari fesbuk dea :)

Siti Nabilah bt Hambali
 Bila tingatkan nabilah , tiba tiba dan secara mendesakknya , EC rindukan lagi seorang besties lama yg pun dh lama ta jumpak . Nk dekat 3 thn jugakk . Rasa jumpak pun bila berselisih dengan keta bapak dea jea . Mampuihh lha kan aku nk perasan ? Mariam Jamilah bt R. Azmi . Waaaa -.- makcek ! aku rindu hg ! kita selalu contact dlm fon jea kan , kan ? bila nk contact depan depan hoii ? ta rindu aku kaa wehh ? Sumpa rindu hg punya malu malu tuhh . Kita nihh harap jea kan dok dekat , tapii haremm lha nk dpt meet . Aku buzy hg lagi lagi lha buzy kan ? Hope sanad yg raya nih kita dpt meet nohh . Janji jadi besties hg sampai nyanyokk ! Rindu hg punya gelak gelak , rindu tahap babeng dgn hg punya gosipp uhh . Hg ta penah berkira dgn aku enn ? sebab tuh aku sygs hg gila gila !

Mariam Jamilah bt R. Azmi
Hope dedepa nihh ta lupakan EC , hope jugakk yg depa still ingat kenangan kami bekawan masa time sekolah rendah a.k.a time bodo bodo dulu . Ok fine , sekarang EC nanges bila tngok gamba depa . Sumpa yg EC miss gila gila dgn dua budak cute nihh . Hope Allah jodohkan kita berjumpak satu hari nanti . Tolong jgn ambik depa dari EC . EC terlalu sygkan depa dua . Sygs sanad sanad -,-
♥ BESTIES never ending sygs 



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)