Tuesday, August 30, 2011

JALAN JALAN RAYA :)



Nampak nampak gamba kat atas ? Haa ! tuh lha EC , bertemakan warna HIJAU . Baju tahun nih bukan pilihan EC , soo ? ta berapa bekenan lhaa . tapi tapa lhaa . Pakaii saje . Tahun nihh harem ta meriah pun , ta rasa mcm RAYA pun . Pergi beraya pun mcm EC dok pegi lepakk borak borak kosong jea . Yang lain cuma pakaii baju kurung . Serr ! sumpa bosan . Lain sikit sebab LAST YEAR EC pergi beraya ruma busuk busuk EC . Soo ? Hari nihh . Dea pulakk dtg beraya ruma EC . Seronok seronok mmang seronok . Tapii ? BEGANG BEGANG . Dah dah malas aku nk pikir . Buang masa jea . 

Jalan jalan RAYA , tadii pergi ruma bekas USTAZAH pafa iaitu merangkap mak SEDARA boyfiee ADIBAH . Lepass tuhh , lepak lepak ruma EC pulakk . Makan kueh RAYA jea pun . Besokk baru ada mcm mcm . Time tuh lha BOYFIEE EC join sekali .


  Then ? merangkak rangkak pergi rumah cik NADIA pulakk . Makan maruku . Perghh ! sedapp . EC saja habess satu BALANG tuhh , nampak ? betapa rakusnya aku . KUANG KUANG . 




TENGOK hoii gamba dekat atas . Nampak sgt aku PENDEK , kan kan ? HAHAHAHAHA . Deyyy ! aku RAYA pakaii selipar jea ehh . Sememangnyaa aku PENDEK . Selipar tada tumit . Bertuah nk meningkat ketinggian kan , kan  ? Syiokk nyakat aku PENDEK . Soo ? Kesah kea ? Apa apa pun nk ucap Tengss to Si Kemba MIRA , ADIBAH , NADIA fer dhe hg punya MARUKU uhh , FARAH sebab paksa aku makan Mee kuah tuhh [SEDAPP] , SANAH and My BUSUK BUSUK AMER sebab sudi datang ruma SAYA . Saya sayang awak lhaa :)



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)