Friday, August 19, 2011

[ b e r s a t u k e m b a l i ]


Ouhhh ? EC tatao dh pasal apa this week EC mcm org kene meroyan jea . Ternyata jodoh kami panjang . Siapa ? Ermm , ternyata juga yg Afiq hanya memahami perangai EC , tapii bukan diri EC . Soo ? hubungan EC dgn Afiq break jugakk tadii :( Zatie minta Maaf yea Afiq .

Aduihhh ! sweet dan sgt sgt sweet , Amer busuk busuk EC menangis tadii sebab EC nk break dgn dia , Awww~ dea ckp lembut sgt sgt . Kalau awak ta sanggup nk berpisah dgn saya , apatah lagi saya . Walau mcm mana pun kan awak , JODOH kita kuat kan , kan sygs ? Awak dh promise akan lebih berhati hati kan lepas nihh . Macam tuhh juga dgn saya . 

Lastly , hubungan kita back mcm dulu balikk . Awak panggil saya sygs awak . Dan awak ckp awak shayanggggg saya sgt sgt dan awak jugakk minta jgn tinggalkan awak . HUHU ! loike it  Hope lepass nih kita lebihh matang utk hubungan kita . Harap sgt sgt :)

Sudah bersatu pada 20 JUN 2010
Amer Kips ♥ Eiyzad Chibi

Selepas segalanya dh pulih mcm biasa , EC bersyukur sgt sgt yang ramai juga tumpang gembira dgn khabar yg kami dh bersatu . Tengss semua , sygss semua ketat ketat .



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)