Thursday, July 28, 2011

Maafkan Nurul Izzati :(


Ermm , minggu nih bole dikatakan minggu moody buad EC . Nk tao sebab ape ? EC dh start membisu dengan dua besties EC yg EC sygs sanad2 . Ya Allah ! bermula dari 1 masalah jea , teross ke agenda masam muka nih . Sumpa EC benci bila EC terperangkap dlm keadaan mcm nih . EC nk tegur , depa mcm nak ta nak jea denga . Adesss ! tolong lhaaa . EC terlalu sygskan depa . 

Giebo ! 
aku sygs hg sanad2 ! 
Aku mintak maaf if aku ad buad salah dgn hg . 
Aku tahu aku ta bole jadi besties hg yg terbaik . 
Tapi aku akan cuba jadi besties hg yg terbaikk . 
Harap sanad hg dpt maafkan aku . 
Aku rindu ckp budakbudak hg tuhh .
Pleasee ! jadi besties aku balekk .
Aku rindu gelak hg :(

Ilah !
sumpa aku rindu time hg kacau aku .
Time hg buad aku marah .
Gelak hg yg kuat tuhh .
Rindu nk gelakgelak dgn hg .
Rindu nk kurukkutuk dgn hg .
Mintak maaf wehh , kalau aku ad buad salah :(
Harap hg sudi jadi besties aku balekk :)

Wehh ampa ! maafkan aku kalau aku ad buad salah  . Tolong jgn tinggai aku sorangsorang . Aku tetap anggp ampa kawan DUNIAKHIRAT aku . Kat sini jaa aku mampu luahkan semua nih . Hope hampa terima aku balikk . Aku tao salah aku jugakk . Aku nak kita balik mcm dulu .
MAAFKAN AKU yea kawan ?





Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)