Friday, July 15, 2011

Risaukan awak :(


Ok , EC baru past dating S U P E R S A V E R dgn busukbusuk masam EC . Sepnjang gayut 1jam tadii , hasilnya ? EC jadii rasa kesian sanadsanad dgn dea . Sebab ? Ahad lepas dea terlibat dlm 1 kemalangan , so far , skrang dea dh oke sikit . Msa first kena tuh dea ta bole jalan . EC pun dpt tahu 4 hari kemudian . Naseb tade patahpatah , luka jea bnyk .  Dah tuh ? batuk ta hentihenti , dh lha xcident , then ? demam terokk pulakk . 
HUH ! sanad RISAU akan kesihatan awak -,-

' dea ? badan org panas sanad nihh , nk buad apa kasi kurang ? '
EC pun kasi tao dea suruh ambik sapu tgn then basahkan . Dea pun buad jea lhaa . Dh tuhh ? masa ckp tadii asyik ngadu jea yg dea ta larat . Adesss ! sedih :( 
Harap sanad saya ada disamping awak sekarang .

Syahdu jea denga sebab dea bnyk ckp merapu lha mlm nihh . Then EC pun ap lagikk , tegur lha sebab bnyk sanad dea ckp merapu dgn suara yg sengau sebab selsema with batuk ta hentihenti . 1 ayt jea dea balas ' Nk mati dh lha kodd ' Sygs ! benci ayt tuhhh ! Bila EC marah , dea ckp ' org nk mati mmang suka ckp bnda yg merapu ' Hadoihhhhh ! harap bnda itu hnya khayalan . 
Saya sanadsanad sygskan awa !


Dh 1 hari 
awa tahan perut awa dari mkn ,
Bila saya mara , 
awa ckp awa tade selera ,
mulut awa pahit , 
bila mkn rasa nk mntah ,
bila saya ckp awa budakk mnja ,
awa ckp awa , 
yg saya ta berada tmpat awa ,
sebab tuh saya ble kata mcm tuh ,
awa kasitao yg tade sape nk jaga awa ,
Saya harap sanad sya bole trbang kesana ,
untuk jaga awa smpai awa sampai awa sembuh .




Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)