Friday, June 17, 2011

Selamatkan hubungan KAMI , AMIN~

Saya sedih , bimbang , pening plusplus risau yg saya akan kehilangan awa .
Sumpa (!) saya sygs awa , sumpa awa saja dlm hati saya .
Tapi asl awa buad saya mcm nihh ?
kalau betul awa dh mula ta sygs kans saya ?
tolong gtao cepadcepad supaya saya bole kurangkan sygs saya dekat awa .
Supaya saya boleh cepadcepad lupakan awa
Sebab saya dh mula dpt rasa yg relationship kita dh ta mcm dulu .
Fine , kalo awa mula simpan perasaan pada perempuan lain .
saya accept suma keputusan awa .
pasnie kalo kita dh berpisah .
Hope sanad yg saya kuad utk jalani kehidupan saya .
hope sanad kita dpt buad haluan sendiri dgn sempurna .
Kenpa yekk ? rasa tidak bersama tuh selalu hadir ?
nyatakah rasa tuhh ?
atau itu hnya mimpi saya disiang hari ?
awa ? saya perlukan awa ,
harap sanad awa disebelah saya sekarang ,
supaya dpt awa dengar hati saya berbisik ,
Yang saya sygs awa sanadsanad :(
 Doakan hubungan KAMI berpanjangan



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)