Friday, March 4, 2011

Blum sedia utk satu hubungan I S T I M E W A (!)

Atttention please (!) HUH (!) Penting tersgtnya (!) Pintu hati saia belum bersedia lagi utk menerima sebarang hubungan ISTIMEWA . Ermmm , bukan nk megah , bukan nk persan , tpy dh kenyataan hati ak belom ready agie nk ad BF . Yea (!) mmang ak takodd terkena buad kali yg keberapa ntah . Ak ta special , soo , ak ad kelemhan , ta suma laky bule tima kelemahan ak tuh . Kelemahan ap ? yg penah kapel dgn ak jea yg akn tahu ap klemahan ak tuh . Dh2 , jpg dh nk balek ostel . Ak dh stat nk mnghadap bku . Isnin nan Selasa nih exam . Ak tamoo pK bnda2 nih . Ak dh selesa hidup cra mcm nih , dh ak akn teroskn cra hidop mcm nih , smpai lha satu ketika hati ak tebukak balek utk mncintai ssorg tuh . Siapa ? yg tuh ak ta thu . Hnya Allah je en tahu . Sooo , tlong pham ak , ak dh cuba skrang utk belajar menerima lelaki dn anggp bnda yg sbelum nih hanya satu cubaan . Tapi , ttap ta bole jgak . Hrap pham cgt2 . Chenta dn perasaan ta bole dpaksa kn ? Bukan ak jual mahal , sbub ak tkod cgt dh tekena . Lelaky mcm ragam dea , kalo ak ta pham dea dgn lebih mndalm , msty ta mnjamin kebahgiaan . Ak sorg yg ssah nk pham lelaki , dn lelay tuh pun akn jady susah nk pham ak sbub ak len dri yg laen , Soo , tlong pham k . Bkan ak sombong , dh takdir kta hidup ak mcm nih , dri ak mcm nih . Nk buad mcm mna kalau takdir kata ak mmang ditakdirkn hidup sorang2 . Ak terima saja . Kan kita ta bole merubah takdir ? Sbgai hamba dea yg lemah , ak rela dgn semua nih . Ermmmmmm...................

Pecaya lha takkn ad sesiapa pun yg pham aku...


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)