Friday, February 4, 2011

Sumpa ta bule tinggal lagu nih .


LUAHAN HATI
Pertama kali ku dengar suaramu
Sayunya hatiku merindui dirimu
Walaupun belum kita bersua muka
Namun aku telah jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu
sayunya hatiku melihat senyumanmu
Aku mengharap engkau menerimaku
Kerna aku bersedia menyintaimu

C/O:
Akan ku renang lautan yang berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jikalau kau meninggalkan aku
Terhiris hati ini, terguris jiwa ini
Menangis tk berlagu...
Ohhh...
Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku tk akan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari...
Dirimu tetap ku nanti...

Ohhh...
Sayangku pimpinkan tanganmu
Menuju mahligai bahgia
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga...

Oh kasih...

TAKKU SANGKA TAKKU DUGA

Malam....ku tidur tak lena
teringatkan dirimu 
terimbas kembali kenangan lalu
alangkah indahnya bersamamu

Mengalir air mataku
menemani malam sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya untukku melupakanmu

Dahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji 
akan setia menanti

Jikalau engkau tak lagi cinta
Katakan saja aku ta kesah
dari kau terus
membuatku menunggu

Takku sangka Takku duga
Perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba pertahankan
namun dirimu pergi jua....

Cintamu bagaikan rembulan
yang hadir bila malam menjelma
kau hialng bila siang mendatang
begitulah sikapmu ohh sayangg...
Kau lontar cintaku ditepian..
ku bagaikan hanyut dilautan
yang lemas didalam percintaan
dipukul gelombang keresahan...

DILAMUN RINDU

Mengapa ketika 
bila aku sendirian
terkenang kenangan 
waktu kita bersama
pilu rasa hati
bila engkau tiada disisi

Indah waktu itu 
bila engkau disampingku
seakan dunia milik kita berdua
kini kau tiada
hanya aku.. 
Dilamun Rindu

Mengapa kau menghilangkan dirimu...
katakanlah salahku
sehingga...
kau hancurkan hidupku...oooo

Berikanlah kesempatan
untuk aku menjelaskan
agar kau fahami
apa yang telah terjadi

Tak perlu kau meragui
ketulusan hati ini
kerna aku..
disalah mengerti..

Tidak pernah ku terlintas
untuk aku menduakan
kerna ku telah berjanji
cinta kitakan abadi


Tak perlu kau mengkhianati
cinta yang luhur dan murni
diatas...
tomahan orang lain...

[ Saia Nurul Izzati adalah peminat setia lagu2 Apit , Sapa2 yg minat jiwang tuh n tak penah denga lagi lagu2 nih try search tgokk , kompem ampaa akn minat gilaa dgn lagu nih . Menyayat gilaaa ! ]

Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)